Instrukcja logowania do Microsoft Teams z pierwszą zmianą hasła: 1. W przeglądarce wejdź na stronę Teams lub zainstaluj aplikację Teams na urządzeniu 2. Wprowadź login szkolny: W polu „Adres e-mail” wpisz swój login otrzymany w szkole (imięTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.). Kliknij „Dalej”. 3. Wprowadź hasło pierwszego logowania: W odpowiednim polu wpisz hasło przekazane przez szkołę. Kliknij „Zaloguj się”. 4. Zmień hasło (wymagane przy pierwszym logowaniu): W polu „Bieżące hasło” wpisz ponownie hasło otrzymane w szkole. W polu „Nowe hasło” wprowadź własne hasło, które spełnia wymagania bezpieczeństwa (minimum 8 znaków, w tym wielka litera, mała litera i cyfra). W polu „Potwierdź nowe hasło” wpisz to samo nowe hasło jeszcze raz. Kliknij „Zapisz” lub „Zmień hasło”. 5. Zaloguj się do Teams: Po zmianie hasła zostaniesz przekierowany do Teams. Jeśli nie, ponownie wpisz login i nowe hasło, które właśnie utworzyłeś. 6. Problemy z logowaniem lub hasłem?: Jeśli zapomnisz hasła lub coś nie działa, zgłoś się do nauczyciela informatyki lub administratora w szkole.